a close up of a black cloth with a red light on it
a close up of a black cloth with a red light on it

Reklamační řád

Platné od 10. 10. 2025

Společnost

Glazing Autosklo s.r.o.

IČO: 26073374

DIČ: CZ26073374

Adresa společnosti

Okružní 704

370 01, České Budějovice

Kontakt

+420 387 313 210

glazing.autosklo@seznam.cz

společnosti Glazing Autosklo s.r.o.

se sídlem: Okružní 704, 370 01 České Budějovice


IČO: 26073374, DIČ: CZ26073374


zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 12345


(dále jen „Společnost“)

1. Úvodní ustanovení

  1. Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky uplatnění práv z vad poskytovaných služeb a zboží u Společnosti.

  2. Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek a je závazný pro všechny zákazníky Společnosti (dále jen „Zákazník“).

2. Povinnosti Zákazníka při převzetí služby

  1. Zákazník je povinen bezprostředně při převzetí vozidla zkontrolovat provedenou opravu, výměnu autoskla nebo jinou službu.

  2. Pokud Zákazník zjistí zjevné vady, je povinen je neprodleně oznámit pracovníkovi pobočky.

3. Uplatnění reklamace

  1. Reklamace se uplatňuje v kterékoliv pobočce Společnosti, a to osobně, písemně nebo elektronicky na e-mailu: glazing.frantisek@seznam.cz

  2. Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

    • doklad o poskytnutí služby (zakázkový list, faktura apod.),

    • popis vady a okolnosti, za kterých se vada projevuje,

    • v případě potřeby umožnit Společnosti provedení prohlídky vozidla.

4. Lhůty pro uplatnění reklamace

  1. Na poskytované služby se vztahuje zákonná odpovědnost za vady po dobu 24 měsíců od jejich provedení, není-li stanoveno jinak.

  2. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

  3. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, nedohodne-li se Společnost se Zákazníkem na delší lhůtě.

5. Způsob vyřízení reklamace

  1. Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, má Zákazník právo na: bezplatné odstranění vady opravou, nebo přiměřenou slevu z ceny služby, pokud není možné vadu odstranit.

  2. O vyřízení reklamace Společnost vystaví Zákazníkovi písemné potvrzení.

6. Kdy nelze reklamaci uznat

Reklamace nebude uznána, pokud vada vznikla zejména:

  • běžným opotřebením nebo přirozenými vlastnostmi materiálu,

  • nesprávným používáním vozidla nebo nevhodným zacházením,

  • neodborným zásahem třetí osoby do vozidla,

  • mechanickým poškozením vzniklým po převzetí vozidla Zákazníkem.

7. Mimosoudní řešení sporů

V případě, že Zákazník není spokojen se způsobem vyřízení reklamace, může se obrátit na dozorový orgán:


Česká obchodní inspekce (ČOI), Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz

8. Závěrečná ustanovení

  1. Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 10. 10. 2025. Společnost si vyhrazuje právo reklamační řád měnit a doplňovat. Aktuální znění je vždy zveřejněno na webových stránkách Společnosti.