a close up of a black cloth with a red light on it
a close up of a black cloth with a red light on it

Obchodní podmínky

Platné od 10. 10. 2025

Společnost

Glazing Autosklo s.r.o.

IČO: 26073374

DIČ: CZ26073374

Adresa společnosti

Okružní 704

370 01, České Budějovice

Kontakt

+420 387 313 210

glazing.autosklo@seznam.cz

společnosti Glazing Autosklo s.r.o.

se sídlem: Okružní 704, 370 01 České Budějovice


IČO: 26073374, DIČ: CZ26073374


zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 12345


(dále jen „Poskytovatel“ nebo „Společnost“)

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Společností a zákazníky (dále jen „Zákazník“) při poskytování služeb spočívajících zejména ve výměně autoskel, opravách autoskel a kalibraci asistenčních systémů vozidel.

  2. Služby jsou poskytovány výhradně na pobočkách Společnosti na území České republiky.

  3. Tyto Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi Společností a Zákazníkem.

2. Uzavření smlouvy o poskytnutí služby

  1. Smluvní vztah mezi Společností a Zákazníkem vzniká:

    • potvrzením objednávky služeb ze strany Společnosti, nebo

    • přijetím vozidla k provedení opravy/výměny autoskla v pobočce Společnosti.

  2. Zákazník je povinen uvést správné a úplné údaje potřebné pro řádné poskytnutí služby.

3. Cena a platební podmínky

  1. Cena služby je stanovena dle platného ceníku Společnosti nebo na základě individuální dohody se Zákazníkem.

  2. Zákazník může cenu služby uhradit:

    • bankovním převodem,

    • platební kartou,

    • v hotovosti na pobočce Společnosti.

  3. V případě plnění hrazeného z pojištění postupuje Společnost dle smluvních ujednání s příslušnou pojišťovnou.

4. Poskytování služeb

  1. Služby jsou poskytovány v provozovnách Společnosti ve sjednaných termínech.

  2. Zákazník je povinen předat vozidlo v takovém stavu, aby bylo možné služby řádně provést.

  3. Společnost nenese odpovědnost za vady a poškození způsobené nesprávným užíváním vozidla, nevhodnými zásahy třetích osob či běžným opotřebením.

5. Reklamace a odpovědnost za vady

  1. Na provedené služby se vztahuje zákonná odpovědnost za vady dle občanského zákoníku.

  2. Reklamace je možné uplatnit na kterékoliv pobočce Společnosti, a to bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

  3. Společnost je povinna vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, nedohodne-li se se Zákazníkem na delší lhůtě.

6. Odstoupení od smlouvy

  1. Pokud byla smlouva uzavřena na pobočce Společnosti, nemá Zákazník (spotřebitel) právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, neboť se jedná o smlouvu o poskytování služeb, která byla na jeho žádost splněna před uplynutím této lhůty.

  2. V případě, že byla smlouva uzavřena na dálku (např. prostřednictvím internetu), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření, pokud nebylo plnění na jeho výslovnou žádost zahájeno před uplynutím této lhůty.

7. Ochrana osobních údajů

  1. Společnost zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

  2. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů zveřejněných na webových stránkách Společnosti.

8. Mimosoudní řešení sporů

  1. Spotřebitel má právo obrátit se v případě sporu vyplývajícího ze smlouvy o poskytování služeb na Českou obchodní inspekci (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz.

  2. Dohled nad dodržováním práv spotřebitelů vykonává rovněž ČOI.

9. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 10. 10. 2025

  2. Společnost si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky kdykoli jednostranně měnit. Aktuální znění je vždy dostupné na webových stránkách Společnosti.