

Obchodní podmínky
Platné od 10. 10. 2025
společnosti Glazing Autosklo s.r.o.
se sídlem: Okružní 704, 370 01 České Budějovice
IČO: 26073374, DIČ: CZ26073374
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 12345
(dále jen „Poskytovatel“ nebo „Společnost“)
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Společností a zákazníky (dále jen „Zákazník“) při poskytování služeb spočívajících zejména ve výměně autoskel, opravách autoskel a kalibraci asistenčních systémů vozidel.
Služby jsou poskytovány výhradně na pobočkách Společnosti na území České republiky.
Tyto Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi Společností a Zákazníkem.
2. Uzavření smlouvy o poskytnutí služby
Smluvní vztah mezi Společností a Zákazníkem vzniká:
potvrzením objednávky služeb ze strany Společnosti, nebo
přijetím vozidla k provedení opravy/výměny autoskla v pobočce Společnosti.
Zákazník je povinen uvést správné a úplné údaje potřebné pro řádné poskytnutí služby.
3. Cena a platební podmínky
Cena služby je stanovena dle platného ceníku Společnosti nebo na základě individuální dohody se Zákazníkem.
Zákazník může cenu služby uhradit:
bankovním převodem,
platební kartou,
v hotovosti na pobočce Společnosti.
V případě plnění hrazeného z pojištění postupuje Společnost dle smluvních ujednání s příslušnou pojišťovnou.
4. Poskytování služeb
Služby jsou poskytovány v provozovnách Společnosti ve sjednaných termínech.
Zákazník je povinen předat vozidlo v takovém stavu, aby bylo možné služby řádně provést.
Společnost nenese odpovědnost za vady a poškození způsobené nesprávným užíváním vozidla, nevhodnými zásahy třetích osob či běžným opotřebením.
5. Reklamace a odpovědnost za vady
Na provedené služby se vztahuje zákonná odpovědnost za vady dle občanského zákoníku.
Reklamace je možné uplatnit na kterékoliv pobočce Společnosti, a to bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
Společnost je povinna vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, nedohodne-li se se Zákazníkem na delší lhůtě.
6. Odstoupení od smlouvy
Pokud byla smlouva uzavřena na pobočce Společnosti, nemá Zákazník (spotřebitel) právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, neboť se jedná o smlouvu o poskytování služeb, která byla na jeho žádost splněna před uplynutím této lhůty.
V případě, že byla smlouva uzavřena na dálku (např. prostřednictvím internetu), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření, pokud nebylo plnění na jeho výslovnou žádost zahájeno před uplynutím této lhůty.
7. Ochrana osobních údajů
Společnost zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů zveřejněných na webových stránkách Společnosti.
8. Mimosoudní řešení sporů
Spotřebitel má právo obrátit se v případě sporu vyplývajícího ze smlouvy o poskytování služeb na Českou obchodní inspekci (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz.
Dohled nad dodržováním práv spotřebitelů vykonává rovněž ČOI.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 10. 10. 2025
Společnost si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky kdykoli jednostranně měnit. Aktuální znění je vždy dostupné na webových stránkách Společnosti.